مدرسه ج .ا .ایران در کویته
سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, :: 7:12 ::  نويسنده : کرامت کاظمی

 

زنگ انقلاب

باسمه تعالی.

شهادت امام حسن عسکری علیه السلام را به محضر مبارک فرزند گرامی شان حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف تسلیت عرض می نماییم . همچنین به همه شیعیان و محبان آن حضرت به همین مناسبت عرض تسلیت داریم .

گرامی می داریم فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی و تقارن این دهه با هفته وحدت و میلاد پیامبر رحمت حضرت محمد صلی الله علیه و آله و امام جعفر صادق علیه السلام .

دوازدهم بهمن ماه مصادف است با سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی . هر ساله در این روز و رأس ساعتی که هواپیمای حامل امام خمینی (ره) در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست زنگ انقلاب به صدا درمی آید . در مجتمع آموزشی ج .ا .ایران در کویته نیز در ساعت 9:27 دقیقه صبح روز چهارشنبه 12 بهمن ماه زنگ انقلاب در حضور دانش آموزان و همکاران به صدا درآمد و سرود جمهوری اسلامی ایران پخش شد . در ادامه مدیریت مجتمع پیرامون این روز صحبت هایی را ارائه دادند . چند سرود انقلابی نیز پخش شد و در پایان پذیرایی بعمل آمد .

تشکیل ستاد دهه فجر

باسمه تعالی

تشکیل ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی مدرسه جمهوری اسلامی ایران در کویته

با تائیدات خداوند متعال و با همت همکاران حاضر در جلسه ستاد دهه فجر در محل مدرسه جمهوری اسلامی ایران در کویته تشکیل و پیرامون برنامه های مدارس در این زمینه بحث و تبادل نظر گردید و موارد ذیل به تصویب رسید :

‌مقرر گردید در کلیه مدارس تحت پوشش با توجه به تقارن دهه فجر و هفته وحدت مسابقات فرهنگی ، هنری ، ورزشی و علمی برگزار گردد و منتخبین در روز اجرای مراسم مورد تشویق قرار گیرند .

  • رشته های ورزشی : فوتبال ، والیبال ، بدمینتون ، تنیس ، شطرنج ، طناب کشی به تناسب جنس و سن دانش آموزان .
  • رشته های هنری و فرهنگی : مقاله نویسی ، کتابخوانی ، روزنامه دیواری ، قرآن ، طراحی و نقاشی ، سرود و نمایش .
  • برترین های درسی و اخلاقی نوبت اول و دانش آموزان فعال و ساعی .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: